15% REDUCERE ȘI LIVRARE 0 RON! Numai până 06.04.2020! Cod promoțional: 3604
*Pentru comenzi de min. 99 lei.

Exerciţii sport pentru acasă

30.08.2019

Pentru a vă simţi fit nu este nevoie să mergeţi mereu la sala de sport.

Vă vom prezenta câteva de exerciţii pentru acasă, ce pot fi extrem de simplu integrate în viaţa de zi cu zi.

Exerciţii de fitness pentru orice zi

Nu întotdeauna reuşim să ne facem timp să mergem în mod regulat la cursurile de sport. Însă pentru a fi mereu în formă şi pentru a evita anumite îndeletniciri nesănătoase, ar fi bine să ne facem puţin timp şi pentru exerciţiile fizice prin care să ne întărim grupele de muşchi mai importante. Un alt efect minunat îl constituie şi faptul că prin supunerea corpului la activităţiile fizice, reuşim să ne mărim şi gradul de voie-bună, deoarece datorită sportului în corp se va elibera endorfină, acea substanţă responsabilă şi cu întărirea sistemul de imunitate al oganismului.

Mici sesiuni de pilates şi yoga au un efect minunat – prin conştientizarea propriului corp, ar prin prin mişcările lente şi precise, se poate uşor mări capacitatea de coordonare corporală. Printr-o respiraţie controlată putem să ne înbunătăţim alimentarea cu oxigen a organismului şi totodată să ne eliberăm de tensiunile interioare. Corpul îşi va recăpăta echilibrul central şi va fi îndreptat.

Cu ajutorul unor exerciţii simple pentru braţe, picioare, abdomen şi posterior vom reuşi să ne întărim mușchii cei mai importanţi. Aceste exerciţii pot fi de asemenea intensificate cu ajutorul unor haltere uşoare. În locul acestora pot fi folosite şi peturi umplute cu apă, astfel greutatea poate fi individual variată, iar odată cu ea poate fi potrivit şi gradul de dificultate al exerciţilor.

Exerciţii de yoga

Exerciţii de yoga

Exerciţii pentru posterior

Exerciţii pentru posterior

Exerciţiul „plank” - diverse exemple

Exerciţiul „plank” - diverse exemple

Exerciţii pentru braţe & picioare

Exerciţii pentru braţe & picioare