Întrebări și răspunsuri

Plata și livrarea

Sunt disponibile două modalități de plată: plata online și plata ramburs (la livrare). Acceptăm cardurile MasterCard și Visa.

Vei primi o confirmare a comenzii prin e-mail după ce ai plasat comanda online.

Dovada achiziției este inclusă în fiecare colet. Dacă comanda a fost împărțită în mai multe colete, veți găsi dovada achiziției corespunzătoare produselor conținute în fiecare colet.

Plata în rate nu este disponibilă.

Dacă ai nevoie de o factură cu TVA, te rugăm să ne contactezi la bonprix@bonprix.ro. Furnizează datele și numărul comenzii sau contului pentru care urmează să fie emisă factura TVA.

Nu există nici o modalitate de a plăti cu Gpay în acest moment, dar lucrăm din greu pentru a adăuga această opțiune.

Comenzile sunt livrate de compania de curierat Cargus.

Termenul de îndeplinire a comenzii este de 3-5 zile lucrătoare

Livrarea gratuită este disponibilă pentru comenzile de peste 99 Lei și în timpul campaniilor promoționale cu cod de reducere. Informăm despre acțiunile promoționale de pe site, în newsletter și în aplicație. Dacă nu există nici o acțiune promoțională în acel moment, costul livrării pentru comenzile sub 99 Lei depinde de metoda de plată selectată.

Poţi verifica oricând starea comenzii în contul tău după conectare. Informăm toți cumpărătorii despre expedierea comenzii prin e-mail, chiar și în cazul cumpărăturilor fără înregistrare

Da. Poţi indica o altă adresă de livrare atunci când plasezi comandă folosind opţiunea „adaugă o adresă nouă”.

Urmărirea coletului este posibilă prin intermediul link-ului pe care îl atașăm la e-mail cu informații despre trimiterea coletului. De asemenea, poți găsi linkul de urmărire în contul tău bonprix.

În cazul în care primești un colet deteriorat sau a apărut o eroare la plasarea comenzii, te rugăm să contactezi Biroul de Relații cu Clienţii. Informații despre condițiile de depunere a reclamațiilor pot fi găsite aici: Returnări și reclamaţii

Dacă ai primit doar o parte din comandă, cel mai probabil nu toate produsele din comanda ta erau disponibile la momentul finalizării expedierii. Informații despre cauza acestei situații pot fi găsite în istoricul comenzilor din contul tău și în factura atașată coletului. Dacă este planificată primirea lor, ți le vom trimite imediat ce vor ajunge în stoc și te vom notifica despre livrarea lor prin e-mail. În acest caz, veți plăti doar pentru prima expediere. Dacă se dovedește că stocul de produse a fost epuizat, comanda nu va mai fi procesată. Pentru comenzile preplătite, prețul produselor din stocul epuizat va fi rambursat utilizând aceeași metodă pe care ați utilizat-o pentru a plăti pentru ele.

Te rugăm să contactezi Biroul de Relații cu Clienții. Pregătește numărul comenzii și contactează-ne prin e-mail bonprix@bonprix.ro sau prin telefon:  (031) 069 11 11.

Nu trimitem colete în străinătate, dar avem magazine online în multe țări. Verifică dacă operăm și în locul în care dorești să expediezi coletul.

Returnări și reclamații

Tot ce trebuie să faci este să ne expediezi produsul și documentul de returnare. Adresa pentru returnări este: Urgent Cargus DN 6 / E70 nr. 637; Olympian Park Timișoara, Remetea Mare, Jud. Timiș, cod poștal: 307350. Poți atașa documentul de returnare la colet, ceea ce poate accelera procesarea acesteia, sau îl poți trimite prin e-mail la următoarea adresă: bonprix@bonprix.ro

Ambalarea produsului returnat în ambalajul original ne va facilita identificarea produsului returnat. Ne poți furniza informația despre returnare sub orice formă, dacă o atașezi la coletul returnat (cu numărul comenzii din care provine produsul returnat) aceasta va accelera procesarea returnării. Trimite coletul cu produsele returnare bine ambalat și protejat la următoarea adresă: Urgent Cargus DN 6 / E70 nr. 637; Olympian Park Timișoara, Remetea Mare, Jud. Timiș, cod poștal: 307.350

Poți returna marfa în termen de până la 100 de zile de la data livrării.

Returnezi bunurile pe propria cheltuială. Costurile de expediere sunt rambursate numai în cazul reclamațiilor acceptate.

Vei primi o confirmare prin e-mail de la noi atunci când comandăm o rambursare de bani pentru bunurile returnate. Aceasta va avea loc în termen de 14 zile de la data primirii de către bonprix a bunurilor returnate și a declarației de retragere din contract.

Rambursarea banilor se face în termen de 14 zile de la primirea declarației de retragere din contract. Rambursarea poate fi reținută până când nu primim articolul returnat sau dovada returnării acestuia.

Dacă ai ales metoda de plată cu cardul - veți primi o rambursare sub aceeași formă. Dacă ai ales plata la livrare - atașează la coletul de returnare o informație cu numărul de cont bancar la care urmează să se facă rambursarea. Pentru plățile la livrare, poți alege, de asemenea, un bon pentru cumpărături ca formă de returnare. Când bonul de returnare apare în contul tău, din următoarea comandă plasată va fi dedusă valoarea acestuia. Bonul pentru articolul returnat este pentru o perioadă nedeterminată.

Da, poţi returna produsele din mai multe comenzi într-un singur colet. Dacă incluzi informaţii despre ce produse și ce comenzi returnezi în coletul tău, ne vei ajuta să procesăm returnarea mai ușor.

100 de zile pentru returnarea comenzii sunt numărate din momentul livrării ultimului articol al acestei comenzi.

Nu este posibil să schimbați mărfurile cu un alt produs sau mărime. Dacă  articolele achiziționate nu-ți convin, dar dorești să primești un alt produs, returnează și plasează o nouă comandă.

Nu trebuie să utilizezi un formular de returnare prestabilit, este suficient să scrii pe o foaie ce produse returnezi și să furnizezi numărul comenzii.

Pentru a depune o reclamație, trimiteți produsul la următoarea adresă: Urgent Cargus DN 6 / E70 nr. 637; Olympian Park Timișoara, Remetea Mare, Jud. Timiș, cod poștal: 307350. Include în colet o descriere a motivului reclamației și date care să permită identificarea clientului (de exemplu, numărul comenzii sau numărul clientului). De asemenea, poți trimite reclamația prin e-mail sau o puteți plasa telefonic, dar adăugarea acesteia la colet poate accelera procesul de examinare a reclamației.

Avem 14 zile să analizăm reclamația.

Dacă reclamația a fost depusă prin e-mail sau telefonic, vom confirma examinarea acesteia în același mod. Dacă reclamația a fost atașată la documentul de returnare și trimisă înapoi împreună cu comanda, nu confirmăm în plus statutul acesteia. Dacă este aprobată, vei primi pur și simplu decontarea costurilor. Dacă ai întrebări cu privire la statutul reclamației tale, te rugăm să contactezi Biroul de Relații cu Clienții: bonprix@bonprix.ro sau telefonic: (031) 069 11 11.

Dacă produsul are un defect sau este deteriorat, depune o reclamație. Dacă reclamația este acceptată, vom rambursa și costul de returnare a produsului.

Club bonprix

Clubul Bonprix este o reducere suplimentară de 10% pentru fiecare comandă plasată în timp ce ești membru activ. Reducerea poate fi combinată cu alte promoții și coduri de reducere.

Te poți alătura clubului în timp ce plasezi o comandă. Doar selectați starea corespunzătoare din formular. Dacă plasezi o comandă prin telefon, informează consultantul că dorești să te înscrii în clubul bonprix.

Membrii plătesc 35 LEI pentru fiecare 6 luni de când sunt în club. Cotizația de membru al clubului îți dă dreptul la o reducere de 10% la orice comandă plasată în această perioadă.

Poţi renunța la calitatea de membru al Clubului în orice moment, este suficient să informezi despre acest lucru prin e-mail sau telefon Biroul de Relații cu Clienţii.

Tabelul cu mărimi

Atunci când alegi o mărime, consultă Tabelele cu mărimi, pentru informații detaliate despre cum să te măsori. Uită-te cu atenție la fotografiile produsului, acordă atenție stilului și descrierii acestuia (de exemplu, produsele oversize sunt mai largi) și verifică opiniile altor clienți despre produs. Opiniile indică adesea potrivirea acestuia.

Contul meu

Pentru a crea un cont în magazin, înregistrează-te pe site: https://www.bonprix.ro/contul-meu/register

Un cont din magazin îți oferă acces ușor pentru a urmări starea comenzii, istoricul comenzilor, codurile de reducere și bonurile pentru cumpărături. Utilizatorii înregistrați primesc, de asemenea, coduri de reducere dedicate care nu sunt disponibile pentru alții.

Înregistrarea în magazinul bonprix este gratuită.

Nu este necesar să ne furnizezi data nașterii, dar dacă o faci, îți putem pregăti un cadou pentru ziua ta de naștere :)

Poți modifica singur/ă unele dintre datele tale personale conectându-te la contul tău de client pe bonprix. Schimbarea adresei va fi efectivă numai pentru comenzile plasate după această modificare. Dacă nu ai un cont în magazinul online sau doreşti să modifici datele indisponibile pentru editare în contul tău, te rugăm să contactezi Biroul de Relații cu Clienţii.

Nu, schimbarea datelor de adresă intră în vigoare numai de la următoarea comandă.

Dacă ai uitat parola contului, te rugăm să utilizezi opțiunea de reamintire a parolei.

Poţi face cumpărături fără să te înregistrezi. Cu toate acestea, deținerea unui cont în magazin îți oferă acces la istoricul comenzilor și urmărirea modificărilor în starea expedierii, iar utilizatorii înregistrați primesc coduri de reducere suplimentare disponibile în contul clientului.

Poți șterge contul oricând accesând setările din profilul tău în magazinul bonprix.

Comenzi

Poți plasa o comandă în magazinul online sau telefonic la (031) 069 11 11

Poți face cumpărături fără să te înregistrezi, cu toate acestea, deținerea unui cont în magazin îți oferă acces la istoricul comenzilor și urmărirea modificărilor în starea expedierii, iar utilizatorii înregistrați primesc coduri de reducere suplimentare disponibile în contul clientului.

Poți plasa o comandă în magazinul online sau telefonic la (031) 069 11 11

Adăugarea produselor în coș nu înseamnă rezervarea lor, dacă le lași prea mult timp în coș, stocul acestora se va epuiza.

Există o verificare suplimentară a stării disponibilității în coș, dacă după adăugarea produsului în coș, starea se schimbă în „indisponibil”, acesta nu mai poate fi comandat, chiar dacă este afișat pe pagina categoriei.

Da. Poţi indica o altă adresă de livrare atunci când plasezi comandă folosind opţiunea „adaugă o adresă nouă”.

Poți anula comanda care nu a fost încă facturata. Pentru a face acest lucru, contactează Biroul de Relații cu Clienții la numărul: (031) 069 11 11 sau pe e-mail: bonprix@bonprix.ro. Dacă o coanda a fost deja procesată în depozit, nu va fi posibilă anularea comenzii.

Nu pot fi făcute modificări în comandă. Te rugăm să verifici toate detaliile înainte de a confirma comanda.

Te vom informa despre schimbarea stării comenzii prin e-mail. Dacă ai un cont în magazinul bonprix, modificările de stare vor fi vizibile și în istoricul comenzilor.

Poți găsi istoricul comenzilor în contul tău de client bonprix. Dacă comanda a fost plasată fără înregistrare, istoricul comenzii nu este disponibil, totuși poți verifica detaliile comenzii în e-mailurile primite.

Nu poți edita o comandă după ce a fost plasată. Dacă comanda nu a fost încă expediată, aceasta poate fi anulată și retrimisă modificând detaliile cu unele corecte. În acest scop, te rugăm să contactezi Biroul de Relații cu Clienții: bonprix@bonprix.ro sau telefonic la (031) 069 11 11. Poți schimba datele de adresă în orice moment accesând contul tău de client bonprix. Cu toate acestea, o modificare a contului nu modifică comenzile plasate anterior.

Dacă nu ridici comanda la timp, aceasta ne va fi returnată.

Poți plasa o comandă prin telefon la (031) 069 11 11. Biroul de Relații cu Clienții lucrează de luni până vineri: 8.00 - 20.00 și sâmbăta: 9.00 - 15.00

Da, contactând consultantul nostru, poți plasa o comandă prin telefon.

În cazul comenzilor telefonice, este posibilă doar plata ramburs la livrare. Vei plăti coletul ridicându-l de la curier.

Sunt disponibile diferite coduri de reducere pentru diferite canale de vânzare. În special, codurile individuale atribuite unui cont în magazinul online nu sunt disponibile pentru comenzi telefonice. Dacă dorești să utilizați codul într-o comandă telefonică, consultă această opțiune cu angajatul Biroului de Relații cu Clienții.

Coduri de reducere

Codurile de reducere apar în magazin în timpul campaniilor promoţionale, sunt vizibile pe site-ul magazinului și sunt comunicate clienților prin intermediul buletinului informativ, pe fanpage-ul nostru și în notificările push din aplicație. Clienţii noştri primesc coduri de reducere suplimentare, individuale direct în contul lor. Având un cont, vei găsi toate reducerile tale în fila Coduri de reducere!

Codurile de reducere au date de expirare diferite. Informații despre validitatea codului pot fi găsite pe site-ul magazinului sau în contul tău în fila Coduri de reducere.

Poți utiliza un singur cod de reducere pentru fiecare comandă.

Codurile de reducere vizibile în contul tău de client bonprix sau primite prin e-mail pot fi activate făcând clic pe link. Aceste informații sunt furnizate întotdeauna lângă codul din contul tău sau din e-mail. Dacă codul de reducere nu este activat cu un link, te  rugăm să îl introduci în câmpul corespunzător din coș.

Sunt posibile diverse motive, cel mai probabil codul este incorect, a expirat sau a fost deja utilizat (în cazul codurilor unice). Dacă coșul nu conține informații care să explice cauza erorii, te rugăm să contactezi Biroul de Relații cu Clienții.

Catalog

Încercăm să limităm numărul de cataloage pe hârtie și nu mai acceptăm înscrieri pentru primirea cataloagelor. Cataloage actuale în versiune electronică pot fi găsite pe site-ul nostru: Catalog

Bonprix Bloggers

Programul Bonprix Bloggers este o formă de colaborare cu creatorii de internet axați pe subiecte de modă și stil de viață. Informații detaliate vei găsi pe site-ul: #bonprixbloggers

Invităm persoanele care creează conținut de internet pe subiecte de modă și stil de viață la programul Bonprix Bloggers. Condiția prealabilă este să rulezi un blog, un cont Instagram sau un canal YouTube o perioadă mai lungă de 6 luni. Solicitările sunt verificate în ceea ce privește calitatea postărilor și fotografiilor, acoperirea, credibilitatea profilului și implicarea în administrarea unui blog și a conturilor de socializare.

Da, dacă ai un cont pe Instagram despre modă și stil de viață, poți aplica la programul de bloggeri bonprix.

Da, dacă ai un canal pe You Tube despre modă și stil de viață, poți aplica la programul de bloggeri bonprix.

În calitate de participant la program, primești un bon de cumpărături de la noi, pe care îl poți utiliza în magazinul bonprix.ro. Alegi haine și accesorii pe care le utilizezi apoi în stilizărle tale, apoi le prezinți pe canalele tale. Stilizările selectate de pe Instagram și etichetate corect pot fi găsite și pe site-ul nostru #bonprixitsme. Informații detaliate despre program pot fi găsite aici: #bonprixbloggers

Termenii și condițiile programului Bonprix Bloggers sunt disponibili Aici

Produsele

Descrierea „disponibil în 3-4 săptămâni” înseamnă că produsul nu este disponibil momentan și la expedierea sa trebuie să mai aștepți. Poți plasa o comandă pentru acest produs, dar expedierea va fi efectuată atunci când produsul va fi în stoc. Te vom informa despre acest lucru prin e-mail.

În situația în care produsul care te interesează este disponibil într-un număr mic de exemplare și este foarte solicitat, starea disponibilității se poate schimba foarte repede. Prin urmare, se întâmplă ca un produs de pe site să fie disponibil, dar după adăugarea acestuia în coș, starea se modifică și produsul se dovedește a fi epuizat. Verificăm din nou disponibilitatea produsului în coș și aceasta este cea mai actualizată informație. Nu uita, de asemenea, că adăugarea unui produs în coș nu înseamnă că acesta este rezervat.

Creează un cont și adăugă produsul care te interesează la Favorite. De îndată ce prețul produsului va scădea, vei primi o notificare prin e-mail.

Opinii despre produs

După cumpărături, vei primi un e-mail prin care ți se vă solicita opinia. Poți adăuga opinia și după ce te-ai conectat la Contul Meu în fila Opinii despre produse sau direct pe pagina produsului. Te rugăm să citești instrucţiunile înainte de a scrie o opini Aici.

Da, poți lăsa o opinie despre produs în orice moment. Dacă dorești să adaugi o opinie despre produsele pe care le-ai comandat, conectează-te la contul tău și accesează fila Opinii despre produs. Poți adăuga o opinie, de asemenea, direct pe pagina produsului. Te rugăm, să citești instrucţiunile înainte de adăugarea opinie Aici.

Opiniile sunt moderate, ceea ce înseamnă că poate dura câteva zile din momentul în care opinia este adăugată până la publicarea sa. Ne rezervăm dreptul de a nu vă publica opinia în anumite situații. Vezi indicațiile noastre: Aici

Newslettere și notificări

Vei găsi abonarea la newsletter pe aproape fiecare pagină a site-ului nostru web (în partea de jos a paginii). Dacă totuși, ai probleme cu găsirea locației de abonare - te trimitem la pagina unde te poți abona: Aici

În newsletterele noastre te informăm despre promoții, știri și reduceri actuale. Le vei primi de la noi de câteva ori pe săptămână.

Verifică mai întâi dosarul de spam. De asemenea, asigură-te că adresa cu care te-ai abonat la newsletter este adresa căsuței poștale pe care o verifici. Mesajul poate ajunge la tine cu întârziere. Dacă ai în continuare îndoieli - contactează Biroul de Relații cu Clienții >> Contact

Dacă deschizi regulat newsletterele noastre, acest lucru nu ar trebui să se întâmple. Încearcă să te abonezi din nou. Dacă nu funcţionează - contactează Biroul de Relații cu Clienții >> Contact

Te poți dezabona de la newsletter prin link-ul pe care îl includem în fiecare newsletter. Poți trimite, de asemenea, o astfel de cerere prin e-mail la următoarea adresă: bonprix@bonprix.ro

Poți primi diferite tipuri de notificări de la noi. Alege-le pe cele mai convenabile pentru tine:
- abonează-te la newsletter 


- partajează notificările web push în browser

Pentru a face acest lucru în browserul Google: accesează site-ul  bonprix.ro și fă clic pe lacătul din partea stângă a adresei domeniului - extinde caseta din partea dreaptă a Notificări/Notifications și selectează Allow/Permite. De acum încolo, vei primi știri despre promoții

Pentru a face acest lucru în browserul Firefox: accesează site-ul web bonprix.ro și fă clic pe pictograma casetei de text din partea stângă a adresei domeniului - se va deschide o fereastră care va solicita trimiterea notificărilor. Apasă Primește.

Pentru a renunța la primirea mesajelor sms te rugăm să trimiți o astfel de solicitare prin e-mail la următoarea adresă: bonprix@bonprix.ro

Aceste funcții sunt condiționate de modelul telefonului tău.
Pornește aplicația bonprix, accesează Contul Meu, apoi Serviciu și în Setări oprește primirea notificărilor push

Pentru a nu mai primi notificări web push în browser, elimină site-ul web bonprix.ro dintre cele pentru care ai dat consimțământul de a primi notificări. Metoda poate fi diferită pentru diferite browsere. Consimțământul pentru web push poate fi găsit în setările de confidențialitate ale browserului tău. De asemenea, poți face clic pe pictograma de blocare din partea stângă a adresei domeniului din bara de căutare și pentru Notificări/Notifications selectează Nu permite/Block

A lua legatura

Poți contacta Biroul de Relații cu Clienții în trei moduri:
- prin completarea formularului de contact :Aici
- în scris la adresa de e-mail:   bonprix@bonprix.ro
- telefonic la numărul: (031) 069 11 11

Biroul de Relații cu Clienții lucrează de luni până vineri: 8.00 - 20.00 si sâmbăta: 9.00 - 15.00

Biroul de Relații cu Clienții lucrează de luni până vineri: 8.00 - 20.00 și sâmbăta: 9.00 - 15.00. Te rugăm să dai dovadă de înțelegere, în perioadele de cumpărături crescute, de exemplu, în sezonul de vacanță, serviciul nostru poate fi foarte solicitat.

Politica de confidențialitate

Cookie-urile sunt fișiere text mici care sunt stocate pe computer, tabletă sau telefon atunci când accesezi un site web. Acestea sunt utilizate pe scară largă. Folosim cookie-uri pentru a urmări conținutul coșului tău., pentru a afișa produsele vizualizate recent și pentru a oferi recomandări. Datorită cookie-urilor, ne putem adapta site-ul web la cerințele tale și ușurăm navigarea. Poți citi mai multe în Politica noastră de Confidențialitate: Aici

Administratorul de date este bonprix Sp. z o.o.

Păstrăm datele de contact și alte detalii personale care sunt furnizate la plasarea comenzii. În magazinul nostru online poți crea un cont de client (protejat prin parolă) cu acces la toate datele stocate. Poți, de asemenea,  modifica, corecta, șterge și gestiona datele.

Furnizăm datele tale contractanților care cooperează cu noi în măsura necesară executării comenzii, inclusiv pentru transport, pentru plată - poți citi mai multe despre acest lucru în Politica de Confidențialitate: Aici

  • Mozilla Firefox (cea mai nouă versiune)
  • Opera (cea mai nouă versiune)
  • Google Chrome (cea mai nouă versiune)
  • Safari (pe MacOS-ie)
  • IE în versiunile 9, 10, 11 și Edge

Centrul de ajutor

 
Scrie-ne

Contactează-ne prin e-mail pentru a discuta despre solicitarea Ta. Vom reveni cu un răspuns.

Contactează-ne
Suntem bucuroși să vă răspundem la întrebări:
de luni până vineri: 8.00 - 20.00 
sâmbăta: 8.00 - 15.00 
Suntem bucuroși să vă răspundem la întrebări:
de luni până vineri: 8.00 - 20.00 
sâmbăta: 9.00 - 15.00

Centrul de ajutor

 
Scrie-ne

Contactează-ne prin e-mail pentru a discuta despre solicitarea Ta. Vom reveni cu un răspuns.

Contactează-ne
Suntem bucuroși să vă răspundem la întrebări:
de luni până vineri: 8.00 - 20.00 
sâmbăta: 8.00 - 15.00 
Suntem bucuroși să vă răspundem la întrebări:
de luni până vineri: 8.00 - 20.00 
sâmbăta: 9.00 - 15.00